niedziela, 23 października 2016

LONDYN W 3 DNI



Moja Mama zdążyła odlecieć do Polski i przyleciał Bartek na szybką wizytę. Tym razem przepis na zwiedzanie Londynu w 3 dni. Ważna uwaga, Bartek jest totalnym świrem Londynu i jeszcze większym londyńskiego metra, więc za punkt honoru obrał sobie przejażdżkę każdą linią i sfilmowanie oraz sfotografowanie chyba każdego możliwego pociągu.

A co zwiedzaliśmy?

Dzień 1 - Sky Garden i panorama Londynu, The MonumentPrimark na Tottenham Court Road i fish & chips w angielskim pubie.

Dzień 2 - od rana chłopaki zwiedzali w samotności, bo ja pracowałam i jakoś do końca się nie dowiedziałam, co widzieli, ale wiem, że byli w Museum of London na Baker Street i na King's Cross na peronie do Hogwartu (muszę się tam w końcu wybrać!).  Po południu wybraliśmy się pod Big Bena i pod London Eye, do Starbunia na kawę, na Piccadilly Circus i do Soho zaznać trochę nocnego życia ;)

Dzień 3 - Pałac Buckingham, St James's Park, Westminster Abbey, Lambeth Bridge, spacer wzdłuż Tamizy i powrót pod Big Bena, dalej Downing Street i Trafalgar Square. Stamtąd na London Bridge, spacer pod Tower Bridge, spojrzenie na City Hall, The Tower i panoramę Londynu.

Efekt był taki, że Bartkowi padła bateria w telefonie, bo narobił tyle zdjęć i filmów, a ja przez następny tydzień chodziłam do pracy jak zombie i odsypiałam wojaże ;)







1 komentarz:

  1. Sama bym z chęcią przyjechała, by odwiedzić peron do Hogwartu :)

    OdpowiedzUsuń